بنچمارک 18 کارت گرافیک در عنوان Rise of Tomb raider

ساخت وبلاگ
نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها

amd تو عناوین جدید خیلی پسرفت نداشته فرق اینه که قبلا بهزاد پست مربوط به بنچمارک بازی ها رو قرار میداد و از بنچ هایی استفاده میکرد که از مدل رفرنس و کلاک پایه استفاده میشد
ولی چند مورد آخری رو veyron بنچ گذاشته که همش از گراف های اورکلاک شده غیر مرجع استفاده شده و اگه همه بنچ ها از یه مدل بود مشخص میشد که خیلی فرقی با بازی های قبلی وجود نداره هر چند یه کمی پسرفت احساس میشه ولی نه خیلی و بیشتر بر میگرده به تفکر دو نویسنده که هر کدوم چی رو مبنای بنچ قرار میدن

معمولا با عرضه یک گرافیک جدید . بسیاری از سایت های سخت افزای بنچمارک هاشون رو بروز میکنن و همه بازی هارو قرار میدن .

یکی از سایت های خوبی که معمولا فیلم بنچمارک Side by side رو قرار میده (داخلش TIME FRAME و FPS باهم هست ) و توی یو.توب هم فیلم هارو میزاره Digital foundry هست . شما moc همیشه سعی کنید برای خودتون هم که شده یه برایندی از مجموع چندین سایت داشته باشید .

یکی از سایتهایی که میاد مثل Metacritic میانگین گیری گرافیک هارو از چندین سایت انجام میده 3Dcenter هست که معمولا 7-8 سایت رو مد نظر قرار میده . بعد میاد یک Performance Index نهایی میده و همه کارت هارو با هم اینجوری مقایسه میکنه که خوب این هم روشی هست .

شما هیچوقت یک سایت مد نظرتون نباشه . همیشه نظرات همه سایت هارو مطالع کنید تا برآورد دقیق داشته باشید . ماشالا تو این زمینه سایت های بسیاری هست .

نقل قول نوشته اصلی توسط SA SYS نمایش پست ها

رامین جان منظورمو نگرفتی

اتفاقا چند وقت پیش یه پست تمام کمال درباره ی hair work و tress fx گذاشتم و تفاوت هاشونو گفتم .

بله hair work انودیا از tesselation استفاده میکنه و این برای amd سنگین یا بگم خیلی خیلی سنگین هست محاسبه تسلیشن با فاکتور 64 . این عدم توانایی AMD در تسلیشن که خود مخترع اون بوده از بلایایی هست که در دنیای تکنولوژی بسیار جالب توجهه هست .


بتمن اوایل رو کارت های ای ام دی اصلا اجرا نمیشد در حالی بود که رو کنسول های نسل هشت با GCN خیلی خوب اجرا میشدن .... درسته استودیو پورت کننده این کاره نبودن ولی چرا بازی که برای GCN ساخته شده اصلا روی کارت های ای ام دی اجرا نمیشد تا پچ و درایور اومد براش
مورد بتمن پورت صرف بازی از کنسول به PC بود بدون توسعه اولیه برای PC . پور DEV KIT به PC بدون توسعه جدا گانه .

اتفاقا بتمن یکی از موارد وحشتناک شرکتی هست که دشمنی با pc داره . اصلا پلتفرم pc رو حساب نمیکنه و اون WB هست . این بازی تقریبا مستقیما بدون تغییری از SOC های کنسول به PC پورت شده .

پورت مستقیم بازی ها اگر پیش از اون برای پلتفرم PC توسعه داده نشده باشه کار بسیار سختی هست و این با بحث بهینگی موتور برای مکانیزم یک معماری فرق زیادی داره . توسعه موتور گرافیکی بحث جدایی با پورت از DEV KIT کنسول به PC هست . تیم 12 نفره بدبخت WB این کار عظیم رو میخواستن با هزینه بسیار ناچیز و سود زیاد برای WB ایجاد کنن . یعنی بازی اصلا برای PC توسعه داده نشه .

مورد TR متفاوته و NIIX یکی از شرکت هایی که با پول زیادی پورت هارو انجام میده و به نوعی بازی رو برای پلتفرم PC توسعه میده .

هر یک کنسول ها DEV KIT هایی دارن که کد های اونها به زبان ماشین DEV KIT اون کنسول تبدیل میشه و برای کنسول بهینه میشه . پیش از اون موتور گرافیکی هست . موتور گرافیکی به شکلی طراحی میشه که بتونه نیاز های DEV KIT رو برآورده کنه . یعنی نیاز های یک معماری SOC شرکت AMD .

البته باید بگم با آخرین درایور ها و پچ های فعلی بازی روی هر دوی پلتفرم ها عالی اجرا میشه و دیگه خبری از مشکلات قدیم نیست . شنیده بودم 580 از پسش به راحتی بر میاد .

- - , .

مرجع اورکلاک...
ما را در سایت مرجع اورکلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار external بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 8 بهمن 1394 ساعت: 0:57